Regulamin
REGULAMIN ZAKUPU BILETÓW DOSTĘPNYCH W SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
§ 1
Postanowienia Ogólne
Niniejszy regulamin, (zwany dalej „Regulaminem”), dotyczy zakupu biletu dostępnego w
sprzedaży internetowej, biletów grupowych oraz indywidualnych na atrakcje/imprezy
Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku Pl. Solidarności 1 (zwanym dalej „Centrum”).
- Zakup biletów w systemie zakupu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej możliwy
jest wyłącznie po zaakceptowaniu Regulaminu, który jest dostępny na stronie
www.ecs.gda.pl. - Zakup biletów wstępu do Centrum możliwe jest na stronie internetowej pod adresem www.bilety.ecs.gda.pl wyłącznie po zaakceptowaniu Regulaminu oraz dokonaniu rejestracji.
- Internetowa sprzedaż biletów wstępu do Centrum obejmuje grupy zorganizowane
oraz osoby indywidualne. - Zakup biletu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej jest możliwy w przypadku:
- realizacji przez bank osoby dokonującej zakupu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej płatności za pomocą systemu PayU, lub posiadania karty płatniczej akceptowanej przez system PayU
- dostępności wolnych miejsc.
- PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
- Zakup biletów indywidualnych i grupowych dotyczy następujących atrakcji: wystawy stałej, wydziału zabaw, warsztaty inne wydarzenia specjalne
- Na organizowane przez Centrum wydarzenia specjalne można zakupić wyłącznie
bilety indywidualne. - W przypadku dokonania zakupu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej
niezgodnie z wymogami stawianymi w regulaminie danego wydarzenia (np. niezgodnie z limitem wieku), nie przysługuje zwrot pieniędzy za dokonany zakup. - Sposób odbioru biletów na inne wydarzenia zostanie każdorazowo określony w
regulaminie danego wydarzenia. - Kupujący w celu internetowego zakupu biletów, o których mowa w Regulaminie musi posiadać infrastrukturę techniczną i system informatyczny pozwalający na korzystanie z zasobów Internetu, konta e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW. Zaleca się stosowanie najbardziej aktualnej wersji jednej z następujących przeglądarek, z włączoną opcją „cookies” (obsługa plików cookies), Java Script i SSL: Microsoft Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome.
- Usługa płatności elektronicznej za bilety realizowana jest nieodpłatnie.
§ 2
Zakup biletów w sprzedaży internetowej
- Każdy internetowy zakup wymaga uiszczenia opłaty poprzez dokonanie transakcji za pośrednictwem PAYU, w wysokości odpowiadającej pełnej kwocie wartości biletów oraz uprzedniej rejestracji.
- Przy internetowym zakupie biletów należy dokonać wyboru rodzaju biletu oraz dnia i godziny wizyty w Centrum (w przypadku biletów grupowych) oraz na Wydziału
Zabaw, następnie w formularzu należy wpisać wymagane dane: imię, nazwisko osoby rezerwującej lub pełną nazwę nabywcy, adres e-mail, odpowiedni rodzaj i liczbę biletów z dostępnych kategorii cenowych. W celu otrzymania faktury VAT trzeba zaznaczyć opcję ”Z Fakturą” oraz wskazać niezbędne dane do wystawienia faktury VAT:- imię nazwisko lub nazwę nabywcy;
- adres (miejscowość, kod pocztowy, ulica);
- numer NIP.
- Opłata za zakup biletów biletu dostępnego w sprzedaży internetowej dokonywana
jest za pomocą systemu PayU. Przed dokonaniem płatności należy na stronach zakupu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej sprawdzić, czy system obsługuje bank, z którego będzie wykonywana transakcja zapłaty. - W celu skutecznego zakończenia zakupu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej, należy w ciągu 15 minut od chwili wybrania biletu w Centrum, dokonać płatności. Po tym czasie zarezerwowane bilety wrócą do ogólnej puli.
- W ciągu 24 godzin od chwili zakończenia zakupu zgodnie z ustępem powyższym,
system wyśle na podany adres skrzynki pocztowej wiadomość e-mail z
potwierdzeniem zakupu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej. - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb zakupu biletów dostępna jest w zakładce "Polityka Prywatności"
- W przypadku wystąpienia błędów systemu, po upływie czasu przeznaczonego na
zarezerwowanie biletów, anulowania lub odrzucenia płatności, jak również jej potwierdzenia należy postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się w serwisie zakupu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej lub w wygenerowanych automatycznie e-mailach. - Do zwrotu zakupionych biletów stosuje się zasady określone w regulaminach właściwych atrakcji/imprez.
- Reklamacje należy zgłaszać na adres reklamacje@ecs.gda.pl.